DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN

ETİ MADEN’İN KURUMSAL KİMLİK YAPILANMASI VE STRATEJİK İLETİŞİM PLANI HAZIRLANARAK KURUMUN İLETİŞİM DİNAMİKLERİ GLOBAL TRENDLER IŞIĞINDA YENİDEN TASARLANDI.

DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN

ETİ MADEN’İN YOLCULUĞUNA, ÜRETİMİ COVID-19 PANDEMİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN BOREL ALT MARKASININ LANSMANI GİBİ HAYATA DOKUNAN PROJELERDE EŞLİK EDİLDİ.

DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN

MARKANIN FMCG KATEGORİSİNDEKİ YERLİ VE MİLLİ ÜRÜNÜ BORON’UN, TÜRKİYE’DE HER EVE GİRMESİNİ SAĞLAYACAK, EŞSİZ SATIŞ ÖZELLİKLERİNİ ÖNE ÇIKARAN İLETİŞİM ÇALIŞMALARI YÜRÜTÜLDÜ.

PREV
NEXT

İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI • STRATEJİK İLETİŞİM • GÖRSEL TASARIM • VİDEO PRODÜKSİYON • FOTOĞRAF PRODÜKSİYON • WEB SİTESİ • SOSYAL MEDYA • ORGANİZASYON

ULUSLARARASI ARENADAKİ ÖNCÜ KONUMUNU; KALİTE, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE İNOVASYON ODAKLI VİZYONUYLA GELECEĞE TAŞIYAN, TÜRKİYE’NİN DOĞAL GÜCÜNÜ TÜM DÜNYAYA ULAŞTIRAN, YAŞAM İÇİN “BORUN GELECEĞİNİ TASARLAYAN” GLOBAL BİR MARKA OLAN DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN, TÜRKİYE’NİN VE DÜNYANIN GELECEĞİNİ BUGÜNDEN TASARLIYOR.

BOR VE BORLU ÜRÜNLERİ YÜKSEK STANDARTLARDA İLERİ TEKNOLOJİYLE İŞLETMEK VE DEĞERLENDİRMEK MİSYONU, UZMAN KADROSU, GLOBAL STANDARTLARA UYGUN HİZMET KALİTESİ VE VİZYONEL YAKLAŞIMIYLA ETİ MADEN, BOR MİNERALLERİNİ VERİMLİ, KÂRLI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR HALE GETİRİYOR.

TÜRKİYE’NİN SANAYİLEŞMESİ, DOĞAL KAYNAKLARI VE FİNANS ORGANİZASYONLARINI BİR ARADA YÜRÜTMEK AMACIYLA 1935 YILINDA ETİBANK ADIYLA KURULAN VE 2004’TEKİ YENİ YAPILANDIRMA İLE YENİ ADINI ALAN ETİ MADEN’İN KURUMSAL KİMLİK YAPILANMASI VE STRATEJİK İLETİŞİM PLANI HAZIRLANARAK KURUMUN İLETİŞİM DİNAMİKLERİ BESTIMAGE TARAFINDAN GLOBAL TRENDLER IŞIĞINDA YENİDEN TASARLANDI.