INFORMATIONEN SIND ANSTECKEND. DIGITALE PLATTFORM KOMMUNIKATION UND PERSONAL BRANDING ARBEITEN FÜR DIE KONTINUIERLICHE BEWEGUNG VON INFORMATION.
PROF. DR. HALUK GÜRGEN’İN İLETİŞİM ALANINDAKİ BİLGİ BİRİKİMİ VE DENEYİMİ, DÜNYANIN EN BÜYÜK İKİNCİ ARAMA MOTORU OLARAK ZİYARETÇİ SAYISI HER GEÇEN GÜN ARTAN YOUTUBE’A TAŞINDI. PLATFORM İÇERİSİNDEKİ KANAL TASARIMI, HALUK GÜRGEN KİŞİSEL MARKASININ “BİLGE” KARAKTERİNİ YANSITACAK ÇİZGİLERLE OLUŞTURULDU. HALUK GÜRGEN’İN KENDİ İZLEYİCİ GRUBU İÇİN AYRIŞAN, ENFORMASYONA DAYALI BİR İÇERİK DİLİ KULLANILDI. HER BÖLÜM İÇİN ETKİLEŞİMİ ARTIRMAYA YÖNELİK ÖZEL KAPAKLAR TASARLANDI.