MARKANIZIN DEĞERLERİ VE KİŞİLİĞİNİ TEMSİL EDEN KURUMSAL KİMLİĞİNİZİ OLUŞTURUYOR, MARKALAŞMA STRATEJİLERİMİZ DÂHİLİNDE, HER ALANDA FARK YARATAN TASARIMLAR İÇİN ÇALIŞIYORUZ.


BESTIMAGE
PREV
NEXT

KURUMSAL KİMLİK, BİR KURUMUN RUHUNU, KİMLİĞİNİ YANSITAN GÖRSEL ÖĞELERİN BÜTÜNÜDÜR. MARKANIN GÜVEN ALGISI OLUŞTURABİLMESİ İÇİN OLMAZSA OLMAZLARIN BAŞINDA GELEN KURUMSAL KİMLİK KILAVUZU; LOGO TASARIMINDAN KARTVİZİT TASARIMINA, ANTETLİ KAĞIT TASARIMINDAN CEPLİ DOSYA TASARIMINA, DİPLOMAT ZARF TASARIMINDAN AMBALAJ TASARIMINA, PERSONELLERİN KIYAFETİNDEN ARAÇ GİYDİRMEYE KADAR, KURUMUN TÜM GÖRSEL ÖĞELERİNİ İÇERMEKTEDİR.

BAŞARILI BİR KURUMSAL KİMLİK TASARIMI İÇİN, KULLANILAN TÜM GÖRSEL ÖĞELERİN BÜTÜNLÜK ALGISI YARATMASI VE MARKAYI EN DOĞRU ŞEKİLDE YANSITMASI GEREKİR. BİR MARKANIN, REKABET PİYASASINA GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE GİRMESİ VEYA KONUMUNU GÜÇLENDİRMESİ İÇİN EN ÖNEMLİ ŞEYLERDEN BİRİ GÖRSEL OLARAK NASIL BİR ALGI YARATTIĞIDIR. BU ALGIYI GÜÇLENDİRMENİN EN ETKİLİ YOLU DA BAŞARILI BİR KURUMSAL KİMLİK TASARIMIDIR. ETKİLİ BİR KURUMSAL KİMLİK KILAVUZU, MARKANIN İMAJINA ARTI DEĞER KATARAK GÜVENİLİRLİĞİ VE AKILDA KALICILIĞI ARTIRIR. BU YÜZDEN FİRMALARIN REKLAM-İLETİŞİM STRATEJİLERİNDE KURUMSAL KİMLİK KILAVUZUNUN MUTLAKA YER ALMASI GEREKİR.

BESTİMAGE, MARKANIN VİZYONUNU EN DOĞRU ŞEKİLDE YANSITAN VE KURUMSAL BÜTÜNLÜĞÜ EN ETKİN BİÇİMDE SAĞLAYAN KURUMSAL KİMLİK TASARIMLARIYLA, MARKALARIN DAHA GÜÇLÜ VE GÜVENİLİR BİR ALGI OLUŞTURMALARINI SAĞLAR.

BESTİMAGE’IN 3 BOYUTLU ÇALIŞMA DİSİPLİNİ, KURUMSAL KİMLİK HİZMETİNDE “İLETİŞİM, DAVRANIŞ VE TASARIM” OLARAK YANSIR. BESTİMAGE REKLAM AJANSI, KURUMSAL İLETİŞİM SAFHASINI; GELENEKSEL REKLAM ARAÇLARI VE KANALLARI, SOSYAL MEDYA, BASIN BÜLTENLERİ, PR, DANIŞMANLIK, MÜŞTERİ HİZMETLERİ GİBİ ALANLARDA GERÇEKLEŞTİRİR. BESTİMAGE, KURUMSAL DAVRANIŞ İÇERİĞİNİ; ALIŞKANLIKLAR, ALIM SATIM İŞLEMLERİ PROSEDÜRLERİ, SOSYAL SORUMLULUK VE DUYARLILIK FAALİYETLERİ GİBİ KONULARLA DOLDURUR VE TÜM BUNLARI BİR MAKİNE GİBİ DAİMA ÇALIŞIR HÂLDE TUTAR. BESTİMAGE REKLAM AJANSI, KURUMSAL TASARIM SÜRECİNİ; MARKA LOGOSUNDAN MARKAYA AİT OLAN TÜM MATERYALLERE KADAR YÖNETİR. BU ÇALIŞMALARIN NETİCESİNDE İSE MARKANIN HEDEF KİTLE ÜZERİNDEKİ GÖRSEL ALGISI, İSTENİLEN STANDARTLARDA OLUŞTURULUR.