8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında hazırlanan reklam kampanyasında, kadınların üzerine atfedilen ev işlerine vurgu yapılarak, kadının ev işini de dünyanın en zorlu işlerini de yapabileceği, sınırları olmadığı ve isterse her işi yapabileceği vurgulandı. VideoSanat’ın sosyal medya hesaplarından paylaştığı video ve görsel içerikler, dinamik tipografisinin yanı sıra verdiği mesajlarla da iz bırakan işlerden biri oldu.
DEVAMINI OKUDünyada modern perakendeciliğin temelini oluşturan, bugün 30 ülkede 12.300 mağazasıyla yılda ortalama iki milyar kişinin alışverişlerinde tercih ettiği Avrupa’nın 1 numaralı perakende zinciri Carrefour’un Türkiye operasyonlarını yöneten CarrefourSA’nın video iletişim içeriklerini VideoSanat tasarlıyor. Kahvaltılıklardan temizlik ürünlerine, kahvelerden bakliyat çeşitlerine kadar Carrefour markalı ürünlerin video içerikleri VideoSanat’ın oluşturduğu standartlar dahilinde sosyal medya kanallarına özel olarak üretiliyor.
DEVAMINI OKUİster kurumsal hayatta ister akademik yolculuğunuzda, sosyal medyada veya toplu taşımada; iletişim hayatın her anında. 21. yüzyılda itibar, imaj ve ilişki yönetimi becerilerinizle “İletişiminiz Kadarsınız!” Prof. Dr. Haluk Gürgen, iletişimin şifrelerini artık Youtube’da kırıyor. Uzun yıllardır çok sayıda özel ve kamu kuruluşu için iletişim kampanyası gerçekleştiren iletişimci Prof. Dr. Haluk Gürgen’in “İletişiminiz Kadarsınız” adlı Youtube..
DEVAMINI OKUTürkiye’nin gündemindeki bor madeni katkılı yeni el dezenfektanı BOREL raflardaki yerini alırken, reklam kampanyasına Bestimage & VideoSanat imza attı. Koronavirüs (Covid-19) salgınıyla mücadele kapsamında Eti Maden ve Ulusal Bor Araştırma Enstitüsü tarafından Ar-Ge çalışmaları yürütülen, Türkiye’nin bor madeni katkısı ile üretilen ilk el dezenfektanı olan BOREL’in lansmanı hazırlanan reklam filmiyle yapıldı. Bestimage & VideoSanat imzası..
DEVAMINI OKUBurça Baklava’nın piyasadaki rakiplerinden farklılaşması ve öne çıkması için CDI’ın oluşturduğu stratejik plan dahilinde marka mimarisi çalışmaları yapıldı. Bu kapsamda Burça Baklava’nın logosu, görsel tasarım dili, söylem dili ve tonu yeniden tasarlandı.
DEVAMINI OKUBAU Global’in online eğitim platformu olarak hizmet veren BAU GO, zenginleştirilmiş öğrenme deneyimi ile dünya çapında binlerce öğrenci ve eğitmeni bir araya getiriyor. BAU GO’nun marka mimarisi ve iletişim süreçleri Bestimage ekibi tarafından yürütüldü. Platformun marka mimarisi oluşturulurken platformun yeni nesil öğrenme deneyiminin dinamizmi hazırlanan tasarımlara yansıtıldı. Platform için hazırlanan arayüzün kullanıcı dostu olması için..
DEVAMINI OKU“İstanbul’un Kalbinde Bir Dünya Üniversitesi” mottosuyla yola çıkan Bahçeşehir Üniversitesi, öğrencilerine hem yurt içinde hem de yurt dışında benzersiz eğitim ve kariyer fırsatları sunuyor. Bahçeşehir Üniversitesi’nin kurumsal kimlik de dahil tüm iletişim süreçlerini Bestimage Group yürütüyor. Bestimage Group, Bahçeşehir Üniversitesi’nin kurumsal kimlik çalışmaları sırasında öğrencilerin özgür ruhu, kurumun yeniliklere açık deneyimi ve İstanbul Boğazı’nın mavi..
DEVAMINI OKUPazarlama sektörünün önemli dergilerinden marketing türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği “the one awards bütünleşik pazarlama ödülleri” kapsamında bestimage group’un 16 yıldır iletişim sürdürdüğü bahçeşehir üniversitesi (bau), “eğitim alanında yılın en başarılı markası” ödülüne layık görüldü. Jürisi halk olan yarışmada geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da itibarını en..
DEVAMINI OKUÜlkemizin en önemli çiftçi kooperatifi ve tarımın öncüsü kayseri şeker’in 65. Yılında, yeni nesil iletişim süreçleri bestimage tarafından inşa edildi. Üretimin ve iletişimin güçlerini birleştiren kayseri şeker için “sürdürülebilir hedeflerle hep birlikte geleceğe” mottosu ile 19 aralık 2019’da düzenlenen lansman, medyadan, kurumun tüm paydaşlarından yoğun katılım ilgisi gördü ve tv bültenlerinden basılı ve dijital gazetelere..
DEVAMINI OKUTasarım ve sanatın İstanbul’daki merkezi Galata’da yaratıcı endüstrilere yön veren BAU IDEA Tasarım ve Sanat Akademisi, dinamik ve genç ruhunu yansıtan marka çalışmalarıyla, kendi alanında fark yaratmaya devam ediyor. Bestimage Group, BAU IDEA’nın tüm iletişim çalışmalarında markanın yaratıcı endüstrilerdeki deneyimi, kreatif alanların global standartlardaki trendleri ve bu endüstrilerin daima genç kalan ruhundan ilham alarak çalıştı...
DEVAMINI OKUDünyanın çeşitli coğrafyalarından etnik müzik öğelerini elektronik müzikle buluşturan SDAT, çalışmalarını World of Sound Project’te bir araya getirdi. Astral, Bedevi ve The Wall 1989 adlı üç parçanın bulunduğu albüm, Sound Design İstanbul etiketiyle çıktı. SDAT, World of Sound Project albümünde bulunan Bedevi parçasında Arap coğrafyasının, Astral parçasında Uzak Doğu’nun etnik seslerinden esinlendi. The Wall 1989..
DEVAMINI OKUBahçeşehir Üniversitesi, her yıl binlerce öğrenciye sınırların dışında bir eğitim deneyimi sunuyor. Apply BAU sayesinde öğrenciler kazandıkları üniversiteyi, kendi proje ve akademik başarılarıyla, tercih sonuçları açıklanmadan önce belirleyebiliyor. BAU COOP, öğrencilerin daha mezun olmadan iş deneyimi kazanmalarına ve kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı oluyor. Bahçeşehir Üniversitesinin, öğrencilerine sunduğu tüm fırsatlar, kapsamlı bir şekilde hazırlanan Geleceği Düşlemek..
DEVAMINI OKU2009’da eğitim hayatına başlayan İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, uluslararası öğrenci profili, son teknoloji sınıfları ve dünya çapında başarılara imza atan eğitmen kadrosuyla yükseköğrenime yeni bir yön kazandırıyor. Özellikle sağlık ve fen bilimleri alanındaki eğitimleriyle fark yaratan üniversite, VideoSanat tarafından hazırlanan tanıtım videosu ile öğrencilere sesini duyurdu. Özellikle Tıp ve Sağlık Bilimleri fakülteleri ile adını duyuran..
DEVAMINI OKU“Carrefour Markalı Ürünler Hep Kaliteli Hep Hesaplı” global söylemiyle hayata geçen özel etiketli CarrefourSA ürünleri kampanyası, organik ürün iletişimiyle güven verdi. Organik ürünler için kurgulanan video konseptinde, sağlıklı beslenme trendlerindeki artış göz önünde tutuldu. Araştırmalar sonucunda tüketicilerin organik ürünlerde aradığı belirlenen nitelikler, video kurgularındaki samimi tonun içine yerleştirildi. Organik ürün iletişimi, CarrefourSA markasının tüketicilerin sağlığını..
DEVAMINI OKU9 ülkede binlerce öğrenciye sınırların ötesinde bir eğitim deneyimi sunan BAU Global, Bett 2020’de eğitim alanında geliştirdiği yenilikleri tüm dünyaya tanıttı. BAU Global, ağında bulunan üniversite, dil okulları ve K-12 kademesindeki okullarıyla eğitimde sınırları kaldırıyor. BAU Global, akademik eğitim çalışmalarının yanında sürdürülebilir eğitime destek olabilmek için yeni eğitim teknolojileri de geliştiriyor. BAU Global, bünyesinde geliştirilen..
DEVAMINI OKU