GELECEĞİN KAMPÜSÜNÜ TASARLAMAK

Türkiye’nin en büyük eğitim markası Bahçeşehir Üniversitesi, geleceği sahiplendi. Gündelik yaşamı, endüstrileri, sanatı ve sporu dönüştüren teknolojiler, BAU Future Campus’ün yenilikçi yükseköğretim kültüründe hayat buldu.

Bu kültürün tanıtımı ve entegre iletişim çalışmaları ise Bestimage Group tarafından günümüzün iletişim trendlerine uygun bir şekilde tasarlandı. Marka bilinirliğini ve kampüsün ziyaretçi sayısını artırmayı iletişim amacı olarak belirleyen Bestimage Group, “Geleceğin Kampüsü” için YouTube’da 830 bin kişi tarafından izlenen bir kampanya kurguladı. Kampüs ziyaretlerini ve öğrenci yaşamını eşsiz bir deneyime dönüştürmek içinse iç mekân enstalasyonlarında Bestimage Group tasarım mimarisinin özgün yaklaşımını sergiledi.

Yapay zekâ, big data, blockchain, bulut sistemleri, e-spor, gen tedavisi gibi disiplinleri aynı çatı altında birleştiren kampüs, Türkiye’nin teknoloji ve girişim kenti olarak konumlandı. Yeni akademik yılda öğrencileriyle buluşan BAU Future Campus, markalama çalışmasının yapıldığı ilk yılda pazarlama iletişimi açısından başarılı bir dönem geçirdi.