BESTIMAGE, AŞUROĞULLARI’NIN ÇEVREYE DUYARLI VE GÜVEN TEMELLİ VİZYONUNU, KURUMSAL KİMLİK VE DİJİTAL VARLIKLARDA TUTARLI BİR MARKA DENEYİMİNE DÖNÜŞTÜRDÜ.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN VE GÜVENİN SİMGESİ, KURUMSAL BİR MARKA KİMLİĞİ:
AŞUROĞULLARI ATIK YÖNETİMİNDE ULUSLARARASI STANDARTLARI BENİMSEYEN VE ÇEVRE DUYARLILIĞINI İŞ MODELİNİN MERKEZİNE KOYAN AŞUROĞULLARI, KURUMSAL KİMLİĞİYLE SEKTÖRDE GÜVEN VE İSTİKRARIN TEMSİLCİSİ. BESTIMAGE; MARKANIN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, GÜVEN VE İNOVASYON DEĞERLERİNİ MODERN TASARIM DİLİYLE BİR ARAYA GETİREREK BÜTÜNSEL BİR MARKA DENEYİMİ YARATTI.
ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTEN İLHAM ALAN RAFİNE ESTETİK MARKA KİMLİĞİNİN MERKEZİNDE DOĞAYA DUYARLILIK VE GÜVENİLİR HİZMET ANLAYIŞI BULUNUYOR. LOGODA KULLANILAN YALIN FORMLAR; YEŞİLİN DOĞAL TONLARI VE GÜÇLÜ KONTRAST YARATAN KOYU RENKLERLE DESTEKLENEREK ÇEVRE BİLİNCİNİ VE KURUMSAL İSTİKRARI VURGULUYOR. MİNİMAL VE OKUNABİLİR TİPOGRAFİ İSE MARKANIN ŞEFFAF VE MODERN YAKLAŞIMINI ÖN PLANA ÇIKARIYOR.
MARKA KİMLİĞİNDEN DİJİTAL VARLIKLARA AŞUROĞULLARI İÇİN GELİŞTİRİLEN KURUMSAL KİMLİK, YALNIZCA GÖRSEL TASARIMLARLA SINIRLI DEĞİL; TÜM TEMAS NOKTALARINDA HİSSEDİLEN BÜTÜNSEL BİR DENEYİM. WEB SİTESİ TASARIMINDAN MARKANIN DİJİTAL VARLIKLARINA, KURUMSAL DOKÜMANLARDAN ONLINE VİTRİNLERE KADAR HER UNSUR; ÇEVREYE DUYARLI YAKLAŞIMI VE GÜVEN TEMELLİ İŞ MODELİNİ YANSITIYOR.
AŞUROĞULLARI KİMLİĞİ, BESTIMAGE İMZASIYLA BESTIMAGE OLARAK HEDEFİMİZ; ÇEVREYE DUYARLI, GÜVENİLİR VE YENİLİKÇİ BİR KURUMSAL KİMLİĞİ DİJİTAL DÜNYADA GÜÇLÜ ŞEKİLDE KONUMLANDIRMAKTI. SONUÇ; AŞUROĞULLARI’NIN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ODAKLI VİZYONUNU EKSİKSİZ BİÇİMDE TEMSİL EDEN MODERN BİR MARKA KİMLİĞİ OLDU.