MARMA MİMARİSİ • GLOBAL KURUMSAL KİMLİK • LOKAL KURUMSAL KİMLİK • STRATEJİK İLETİŞİM PLANI • İÇERİK ÜRETİMİ • MARKA ÇALIŞMALARI • GÖRSEL TASARIM • BASILI MATERYALLER • ARAYÜZ TASARIMI • SOSYAL MEDYA TASARIMI • SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ • DİJİTAL PAZARLAMA • VİDEO / MOTION GRAPHICS
SINIRLARIN ÖTESİNDE EĞİTİM
TÜM DÜNYADA 38 NOKTADA BULUNAN VE DÜNYANIN EN BÜYÜK EĞİTİM GRUPLARINDAN BİRİSİ OLAN BAU GLOBAL MARKASININ OLUŞUM SÜRECİ VE KÜRESEL ÖLÇEKTE GERÇEKLEŞEN 360 DERECE TUTUNDURMA ÇALIŞMALARI, BESTIMAGE GROUP TARAFINDAN YÜRÜTÜLMEKTEDİR.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDEN YÜKSEKÖĞRETİM SEVİYESİNE KADAR 250 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİYE HİZMET VEREN BAU GLOBAL EĞİTİM AĞI’NIN TANITIM VE PAZARLAMA OPERASYONU, 38 ÜLKEYİ VE 325 TEMSİL NOKTASINI KAPSAMAKTADIR. “SINIRLARIN ÖTESİNDE EĞİTİM” VİZYONU İLE KURULAN YAPI, BÜNYESİNDE 9 ÜNİVERSİTE, 3 K12 OKULU, DİL OKULLARI, SATELLITE KAMPÜSLER, UZAKTAN EĞİTİM MERKEZLERİ VE YENİ NESİL EĞİTİM ŞİRKETLERİNİ BARINDIRMAKTADIR.
KITALARARASI EĞİTİM HİZMETİNİ BİRÇOK NOKTAYA ULAŞTIRAN BU EĞİTİM DEVİNİN İSMİNDEN MARKA MİMARİSİNE KADAR GERÇEKLEŞEN YAPILANDIRMA SÜRECİ, GLOBAL EĞİTİM SEKTÖRÜNDE BİR CASE STUDY OLARAK GÖSTERİLMEKTEDİR.
GLOBAL STRATEJİNİN KÜLTÜREL KODLARLA BİRLEŞMESİ
“SINIRLARIN ÖTESİNDE EĞİTİM” MOTTOSU İLE KONUMLANDIRILAN MARKA, YÜZ BİNLERCE ÖĞRENCİNİN İYİ BİR GELECEK KURMA İDEALİ İLE DÂHİL OLDUKLARI BİR YAPIYA DÖNÜŞMÜŞTÜR. EĞİTİMDE GLOBAL LİDERLİĞİ HEDEFLEYEN MARKANIN BAŞARISININ ARKASINDAKİ EN ÖNEMLİ DESTEKLEYİCİ UNSUR İSE İLETİŞİM, TANITIM VE TASARIM ENSTRÜMANLARINI EN VERİMLİ ŞEKİLDE KULLANILMASIDIR. İLETİŞİM SÜREÇLERİ BİRÇOK KEZ ÖDÜLLENDİRİLEN BAU GLOBAL’DE YENİ NESİL BİR İLETİŞİM STRATEJİSİ İLE YERELDEN GLOBALE ENTEGRE KURUMSAL İLETİŞİM STRATEJİSİ KULLANILMAKTADIR. MARKANIN BULUNDUĞU HER ÜLKEDE GELİŞTİRDİĞİ LOKAL STRATEJİLER, GENEL MERKEZ VE KREATİF EKİPLERİMİZ TARAFINDAN GELİŞTİRİLEN KURUMSAL STRATEJİLER İLE GELİŞTİRİLMEKTEDİR.
BESTIMAGE GROUP, EĞİTİM SEKTÖRÜNÜN YENİ TRENDLERİNİN BELİRLEYİCİLERİNDEN BİRİSİ OLAN BAU GLOBAL EĞİTİM AĞI İÇİN ULUSLARARASI ARENADA TEK YETKİLİ ÇÖZÜM ORTAĞI OLARAK HİZMET VERMEKTEDİR.
GLOBAL MARKA YARATMAK
“SINIRLARIN ÖTESİNDE EĞİTİM” MOTTOSUNDAN İLHAM ALARAK GELİŞTİRDİĞİMİZ GLOBAL KURUMSAL KİMLİK ÇALIŞMALARINI, TÜM DÜNYADA BAU GLOBAL EĞİTİM AĞI’NA BAĞLI YEREL NOKTALARIN KÜLTÜREL DEĞERLERİNDEN OLUŞAN ENSTRÜMANLAR İLE HARMANLADIK. BAU GLOBAL’İN MERKEZİNDE YER ALAN İNSANA DEĞER KATMA İLKESİ, EŞSİZ BİR MARKA MİMARİSİ ÇÖZÜMÜ OLUŞTURMAMIZA İLHAM VERDİ. EĞİTİM ALANININ HEMEN HEMEN HER SEKTÖRLE OLAN SINIRSIZ İŞ BİRLİĞİ VE KURUMSAL ENTEGRASYONU, EŞSİZ VE ESNEK BİR MARKA KİMLİĞİ TASARLAMA FIRSATI SUNDU.
“KİŞİNİN SAHİP OLABİLECEĞİ SINIRSIZ EĞİTİM DENEYİMİ NEDİR?” SORUSUYLA MOTİVE OLDUK. BİR DİZİ BEYİN FIRTINASI, GÖRSEL ARAŞTIRMA, KIYASLAMA VE TOPLANTILAR YOLUYLA TEK KİMLİK ÜZERİNDEN İLETİŞİMDE TÜM LOKAL DEĞERLERİ BARINDIRAN BİR GLOBAL EĞİTİM AĞI GELİŞTİRDİK. GLOBAL VE LOKAL DÜZEYDE HER STRATEJİK İLETİŞİM ARGÜMANI İÇİN GELİŞTİRDİĞİMİZ AYRINTILI FİKİR HARİTALARI VE STRATEJİLERİN, BAU GLOBAL EĞİTİM AĞI’NA BAĞLI TÜM EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULANMASINI VE TAKİPLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİNİ SAĞLADIK.
2 YILI AŞKIN BİR SÜRE BOYUNCA KESİNTİSİZ DEVAM EDEN YAPILANDIRMA SÜRECİ İLE TÜM DÜNYADA OLUŞTURULAN İLETİŞİM VE TANITIM AĞI, BAU GLOBAL’İN ONLINE DİJİTAL PLATFORMUNDA BİRLEŞTİRİLMİŞ, TÜM TALEPLERİN BESTIMAGE GROUP ORGANİZASYONU İLE ÇÖZÜMLENMESİ SAĞLANMIŞTIR.
GEÇMİŞİN DEĞERLERİNİ GELECEK VİZYONUNA DÖNÜŞTÜRME FİKRİ
MARKA FİKRİ OLARAK “KÖKLERİNDEN GÜÇ ALAN YENİ NESİL EĞİTİM” ANLAYIŞI İLE YOLA ÇIKTIK. EĞİTİM KURUMLARININ GEÇMİŞTEN GELEN GÜCÜNÜ YANSITAN TOPRAK TONLARINI VE YER KÜREYİ TEMSİL EDEN KURUMSAL TABA RENGİMİZİ; GÖKYÜZÜNÜ, UFKU VE GELECEĞİ TEMSİL EDEN CANLI TURKUAZ RENK KARTELASI İLE HARMANLADIK. EĞİTİMİN, GELENEKLERE SAHİP OLMASI GİBİ GELECEĞİ ŞEKİLLENDİRECEK KADAR DA VİZYONER OLMASI GEREKTİĞİNİ KURUMSAL KİMLİĞİN HER ÖGESİNDE GÖZETEREK GENÇ BİR KİMLİK OLUŞTURDUK.
MARKA DEĞERLERİNİ VE MARKA KİMLİĞİNİ OLUŞTURURKEN AKADEMİSYENLER, ÖĞRENCİLER, VELİLER VE EĞİTİM TASARIMCILARI İLE YAPILAN FOKUS GRUP ARAŞTIRMALARI SONUCUNDA ORTAYA ÇIKAN VERİLER, TASARLANAN HER SÜRECE YÖN GÖSTERDİ. “GEÇMİŞİN DEĞERLERİNİ GELECEK VİZYONUNA DÖNÜŞTÜRME” FİKRİ, ORTAK BİR KONSENSUSUN SONUCU OLARAK DOĞDU.