İLETİŞİMİN DİLİ DE RENGİ DE DEĞİŞİRKEN YENİ DÜNYANIN KONUŞMA BİÇİMİNİ BELİRLEYEN BİR JENERASYON MESELESİ.
İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI • LOGO TASARIMI • KURUMSAL KİMLİK • MARKA MİMARİSİ • GÖRSEL TASARIM • VİDEO PRODÜKSİYON • WEB SİTESİ • SOSYAL MEDYA • ORGANİZASYON
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ’NİN DİJİTAL PLATFORMU İÇİN YENİ MEDYA NORMLARINA UYGUN BİR MARKA KİŞİLİĞİ YARATILDI. MARKANIN DİNAMİK ÖZELLİKLERİNİ YANSITAN GÖRSEL KİMLİĞİ, STOPPER İMAJ YAKLAŞIMIYLA OLUŞTURULDU. DİJİTAL DÜNYADAKİ VARLIĞINI SÜRDÜRÜLEBİLİR KILACAK, YENİ JENERASYONLA ETKİLEŞİMİNİ ARTIRACAK STRATEJİLER GELİŞTİRİLDİ.