Bor Campus

ULUSLARARASI ARENADAKİ ÖNCÜ KONUMUNU; KALİTE, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE İNOVASYON ODAKLI VİZYONUYLA GELECEĞE TAŞIYAN, TÜRKİYE’NİN DOĞAL GÜCÜNÜ TÜM DÜNYAYA ULAŞTIRAN, YAŞAM İÇİN “BORUN GELECEĞİNİ TASARLAYAN” GLOBAL BİR MARKA OLAN DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN, TÜRKİYE’NİN VE DÜNYANIN GELECEĞİNİ BUGÜNDEN TASARLAMAKTADIR.

GERİ
İLERİ
BOR İLE GELECEĞİ TASARLAYAN MARKADAN YENİ BOR MERKEZİ

ULUSLARARASI ARENADAKİ ÖNCÜ KONUMUNU; KALİTE, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE İNOVASYON ODAKLI VİZYONUYLA GELECEĞE TAŞIYAN, TÜRKİYE’NİN DOĞAL GÜCÜNÜ TÜM DÜNYAYA ULAŞTIRAN, YAŞAM İÇİN “BORUN GELECEĞİNİ TASARLAYAN” GLOBAL BİR MARKA OLAN DÜNYA BOR LİDERİ ETİ MADEN, TÜRKİYE’NİN VE DÜNYANIN GELECEĞİNİ BUGÜNDEN TASARLAMAKTADIR. 

 


ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN ANKARA ÇUKURAMBAR’DA YER ALAN YENİ YERLEŞKESİNDE BOR MADENİNİN KÜRESEL PAZARLAMA ÇALIŞMALARINI YÜRÜTEN ETİ MADEN, BOR KAPÜS ARACILIĞIYLA TÜRKİYE’Yİ BORUN DÜNYA LİDERİ  YAPMAYI AMAÇLAMAKTADIR.

 


BOR KAMPÜS’TE AR-GE ÇALIŞMALARI ARACILIĞIYLA BOR MADENİ İÇİN YENİ KULLANIM ALANLARININ KEŞFEDİLMESİNİ SAĞLAYAN ETİ MADEN, BOR VE BORLU ÜRÜNLERİ YÜKSEK STANDARTLARDA İLERİ TEKNOLOJİYLE İŞLETMEK VE DEĞERLENDİRMEK MİSYONU, UZMAN KADROSU, GLOBAL STANDARTLARA UYGUN HİZMET KALİTESİ VE VİZYONEL YAKLAŞIMIYLA BOR MİNERALLERİNİ VERİMLİ, KÂRLI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR HALE GETİRMEKTEDİR.

 


ETİ MADEN BORUN GELECEĞİNİ TASARLAMAK İÇİN İŞ BAŞINDA

TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK BOR İHRACATÇISI OLAN ETİ MADEN, 2021 YILINDA YAKLAŞIK 2 MİLYON 600 BİN TON BOR İHRACATI GERÇEKLEŞTİRMİŞTİR. BU RAKAMLA ETİ MADEN, ÜLKEMİZİN CARİ AÇIĞININ MİNİMALİZE EDİLMESİNDE ETKİN BİR ROL OYNAMAKTADIR. BOR KAMPÜS ARACILIĞIYLA BOR MADENİNİN KULLANIM ALANLARINI GENİŞLETMEYİ HEDEFLEYEN ETİ MADEN, BU SAYEDE ÜLKE EKONOMİSİNE SAĞLADIĞI KATKIYI DA BÜYÜTMEYİ AMAÇLAMAKTADIR.

 


2004’TEKİ YENİ YAPILANDIRMA İLE YENİ ADINI ALAN ETİ MADEN’İN KURUMSAL KİMLİK YAPILANMASI VE STRATEJİK İLETİŞİM PLANI HAZIRLANARAK KURUMUN İLETİŞİM DİNAMİKLERİ BESTIMAGE TARAFINDAN GLOBAL TRENDLER IŞIĞINDA YENİDEN TASARLANMIŞTIR. BESTIMAGE GROUP AYNI ZAMANDA ETİ MADEN’İN YENİ PROJESİ BOR KAMPÜS’ÜN STRATEJİK İLETİŞİM SÜREÇLERİNİ YÖNETMEKTE, KURUMSAL İLETİŞİM DİNAMİKLERİNİ MARKA VİZYONU ÇERÇEVESİNDE TASARLAMAKTA VE SUNDUĞU ÇÖZÜMLER ARACILIĞIYLA ETİ MADEN’İN MARKA DEĞERİNİ ARTIRMAKTADIR.