Bozblue

DOĞAYLA İÇ İÇE, ZAMANSIZ BİR MARKA KİMLİĞİ

GERİ
İLERİ

DOĞAYLA İÇ İÇE, ZAMANSIZ BİR MARKA KİMLİĞİ: BOZBLUE HOTEL

BOZBURUN’UN SAKİNLİĞİYLE İÇ İÇE, DOĞAYA SAYGILI BİR YAŞAM ANLAYIŞINI YANSITAN BOZBLUE HOTEL, ARTIK YEPYENİ BİR MARKA KİMLİĞİYLE MİSAFİRLERİNİ KARŞILIYOR. BU DÖNÜŞÜM SÜRECİNDE, KREATİF PARTNERİ OLARAK BESTIMAGE; OTELİN RUHUNU YANSITAN LOGO TASARIMI, RENK PALETİ, TİPOGRAFİ VE GÖRSEL DİL BÜTÜNLÜĞÜYLE ZAMANSIZ VE SOFİSTİKE BİR KİMLİK İNŞA ETTİ. 

DOĞAL VE RAFİNE BİR ESTETİĞİN İZİNDE

YENİ MARKA KİMLİĞİNİN MERKEZİNDE, EGE’NİN YALIN AMA ETKİLEYİCİ DOĞASI YER ALIYOR. BESTIMAGE OLARAK BU DOĞALLIKTAN İLHAM ALARAK, SADE AMA KARAKTER SAHİBİ BİR GÖRSEL DÜNYA KURDUK. BOZBLUE’UN DİNGİNLİĞİNİ YANSITAN YUMUŞAK TONLAR, AKICI FORMLAR VE MİNİMAL TİPOGRAFİ SEÇİMLERİ, MARKANIN KONFORLU AMA İDDİASIZ DURUŞUNU DESTEKLİYOR.

MARKA KİMLİĞİNDEN DİJİTAL DÜNYAYA

YALNIZCA BİR LOGO TASARIMI DEĞİL, MARKANIN TÜM TEMAS NOKTALARINDA HİSSEDİLEN BÜTÜNSEL BİR DENEYİM YARATTIK. SOSYAL MEDYA İÇERİKLERİNDEN TABELA SİSTEMLERİNE, DİJİTAL SUNUMLARDAN KURUMSAL MATERYALLERE KADAR HER UNSURLA, MARKANIN SADELİKTEN GELEN ŞIKLIĞINI YANSITACAK ŞEKİLDE TASARLANDI.

BOZBLUE’UN YENİ YÜZÜ, BESTIMAGE İMZASIYLA

BOZBLUE HOTEL’İN YENİ GÖRSEL KİMLİĞİ, SADECE BİR ESTETİK TERCİH DEĞİL; AYNI ZAMANDA MARKA VAADİNİ ANLATAN SESSİZ AMA GÜÇLÜ BİR DİL. BESTIMAGE OLARAK BU PROJEDE, DOĞAYLA UYUMLU, MODERN VE KALICI BİR KİMLİK YARATMA HEDEFİYLE HAREKET ETTİK. ORTAYA ÇIKAN SONUÇ, BOZBLUE’UN VİZYONUNU DİJİTALDE VE FİZİKSEL DÜNYADA EKSİKSİZ BİÇİMDE TEMSİL EDİYOR.