GELENEKSEL TÜRK MUTFAĞINDA ANADOLU ÇİZGİLERİ VE MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTIRACAK YENİ BİR LEZZET HİKÂYESİ.
LOGO TASARIMI • KURUMSAL KİMLİK • MARKA MİMARİSİ • GÖRSEL TASARIM • VİDEO PRODÜKSİYON • FOTOĞRAF PRODÜKSİYON • WEB SİTESİ • SOSYAL MEDYA
ANADOLU’NUN KADİM BAKLAVA KÜLTÜRÜ, BURÇA YORUMUYLA BOYUT KAZANDI. FİZİKSEL VE DİJİTAL TASARIMLARDA, ELİT BAKLAVA USTALIĞINI YANSITMAK ÜZERE, BURÇA BAKLAVA MİSAFİRLERİNİ LEZZETLE BAŞ BAŞA BIRAKAN SADELİK ANLAYIŞI BENİMSENDİ. “ANADOLU’NUN LEZZET GÜNEŞİ” OLARAK KONUMLANDIRILAN MARKANIN EŞSİZ SATIŞ ÖZELLİĞİ OLAN “ODUN ATEŞİYLE YANAN TAŞ FIRIN” VURGUSU, SOSYAL MEDYADAKİ LEZZET İLETİŞİMİNİN BAŞ AKTÖRÜ OLDU.