BİRİKİMİN İNOVASYONLA BULUŞMASINI SAVUNMA SANAYİSİYLE TANIŞTIRACAK MARKALAMA FAALİYETLERİ VE KONSEPT İLETİŞİMİ.
İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI • LOGO TASARIMI • KURUMSAL KİMLİK • MARKA MİMARİSİ • GÖRSEL TASARIM • VİDEO PRODÜKSİYON • FOTOĞRAF PRODÜKSİYON • WEB SİTESİ • SOSYAL MEDYA
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİNİN AR-GE FAALİYETLERİNİN MARKALAMA ÇALIŞMALARINA, “KARANLIĞI AYDINLATMA” KONSEPTİYLE BAŞLANDI. İSİM VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARINA YÖN VERECEK STRATEJİK YAKLAŞIM, “KÂŞİF” MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEN BELİRLENDİ. ÜRÜN GRUPLARININ YER ALDIĞI SEKTÖR GÖZ ÖNÜNDE TUTULARAK, BASİT VE ANLAŞILABİLİR BİR İLETİŞİM TONU TERCİH EDİLDİ.