KİFA

Bilimin estetiğe, inovasyonun kimliğe dönüştüğü bir marka hikayesi.

GERİ
İLERİ

KÜRESEL KİMYA ÇÖZÜMLERİNDE GÜVENİN VE İNOVASYONUN SİMGESİ: KİFA KİMYEVİ MADDELER

KİMYA FABRİKASI’NDAN DOĞAN KÖKLÜ GEÇMİŞİYLE KİFA, TEMEL KİMYASALLAR, SU KİMYASALLARI VE TEKSTİL KİMYASALLARI ALANLARINDAKİ GÜÇLÜ KONUMUYLA SEKTÖRÜN ÖNCÜLERİ ARASINDADIR. ENDÜSTRİ 4.0 İLKELERİNİ BENİMSEYEN, DİJİTALLEŞME VE TAM OTOMASYONA ÖNEM VEREN YAPIYLA; AR-GE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK DEĞERLERİNİ KURUMSAL KÜLTÜRÜN MERKEZİNE YERLEŞTİRİR. BESTIMAGE; KİFA’NIN GÜVEN, İNOVASYON VE MİLLİ SERMAYEYE BAĞLILIĞINI YANSITAN KURUMSAL KİMLİĞİNİ GÜÇLÜ BİR TASARIM DİLİYLE HAYATA GEÇİRDİ.

AR-GE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTEN İLHAM ALAN ESTETİK

MARKA KİMLİĞİNİN MERKEZİNDE İNOVASYON, TEKNOLOJİ VE ÇEVRE DUYARLILIĞI BULUNUYOR. MODERN VE DİNAMİK FORM DİLİ; YÜKSEK KONTRASTLI RENK PALETİ VE OKUNABİLİR TİPOGRAFİYLE DESTEKLENEREK KİFA’NIN GÜVENİLİR, YENİLİKÇİ VE ULUSLARARASI STANDARTLARA UYUMLU DURUŞUNU VURGULUYOR.

MARKA KİMLİĞİNDEN DİJİTAL VARLIKLARA

KİFA İÇİN OLUŞTURULAN KURUMSAL KİMLİK, SADECE GÖRSEL TASARIMLA SINIRLI DEĞİL; WEB SİTESİNDEN DİJİTAL VARLIKLARA, KURUMSAL DOKÜMANLARDAN ULUSLARARASI PAZARLARDAKİ SUNUMLARA KADAR HER NOKTADA BÜTÜNSEL BİR MARKA DENEYİMİ SUNUYOR.

KİFA KİMLİĞİ, BESTIMAGE İMZASIYLA

BESTIMAGE OLARAK HEDEFİMİZ; AR-GE VE İNOVASYONLA GÜÇLENEN, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MİLLİ SERMAYEYE BAĞLILIĞIYLA ÖNE ÇIKAN KİFA’NIN KURUMSAL KİMLİĞİNİ, MODERN TASARIM VE DİJİTAL VARLIKLARDA EKSİKSİZ BİÇİMDE KONUMANDIRMAKTI. ORTAYA ÇIKAN SONUÇ, KİFA’NIN KÜRESEL PAZARDAKİ GÜCÜNÜ VE SEKTÖREL LİDERLİĞİNİ YANSITAN KURUMSAL BİR KİMLİK OLDU.