SEY Vakfı

ARTIK TÜRKİYE’NİN EĞİTİMDE YENİ BİR UMUDU VAR. MARKALAMA AŞAMASINDAN BAĞIŞ KAMPANYALARINA KADAR SEY VAKFI İLE BİRLİKTE ATTIĞIMIZ HER ADIMDA İÇİMİZDEN GELEREK YAZDIK, UMUT EDEREK TASARLADIK.

GERİ
İLERİ

MARKA MİMARİSİ • GÖRSEL TASARIM • KURUMSAL KİMLİK • ARAYÜZ TASARIMI

ARTIK TÜRKİYE’NİN EĞİTİMDE YENİ BİR UMUDU VAR. MARKALAMA AŞAMASINDAN BAĞIŞ KAMPANYALARINA KADAR SEY VAKFI İLE BİRLİKTE ATTIĞIMIZ HER ADIMDA İÇİMİZDEN GELEREK YAZDIK, UMUT EDEREK TASARLADIK.

BİR ÇOCUKTAN BİR UMUT YARATMAK

TAKVİMLER 2020 YILINI GÖSTERDİĞİNDE EĞİTİM İÇİN SANCILI BİR YIL BAŞLIYORDU. TÜM TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİMİN UZAKTAN DEVAM ETTİĞİ ZAMANLAR, EĞİTİMDE TEKNOLOJİ TEMELLİ İHTİYAÇLARIN DA ORTAYA ÇIKMASIYLA YENİ BİR İYİ NİYET TRENDİNİN DOĞUŞUNU HIZLANDIRDI. BİR ÇOCUKTAN BİR UMUT YARATMAK ÜZERE SEY VAKFI İLE KALPTEN GELEN BİR YOLCULUĞA ÇIKTIK.

UMUDU MARKALAŞTIRMAK

VAROLUŞ AMACI OLARAK KORUYUCU ARKETİPİNE SAHİP VAKFIN MARKA MİMARİSİNİ, EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİNİ SAĞLAMA GİBİ EVRENSEL BİR STRATEJİ ÜZERİNE KONUMLANDIRDIK. HAYATLARINI EĞİTİME ADAYAN SEMRA VE ENVER YÜCEL’İN İSİMLERİNİ TAŞIYAN SEY VAKFI LOGOSUNU OLUŞTURURKEN, ÇOCUKLAR İÇİN UMUDUN RENGİ OLAN MAVİYİ GÜVEN VEREN BİR TONLA YORUMLADIK. VAKIF İLETİŞİMİNDE YENİLİKÇİ BİR TARZ BENİMSEDİK. UMUT AŞILAYAN VE CESARET VEREN SÖYLEMLER EKSENİNDE İLERLEYEN İSTİKRARLI BİR İLETİŞİM STRATEJİSİ İZLEDİK.

İYİ NİYET İLETİŞİMİ

ÖDÜL TASARIMI PROJESİNE ÖĞRENCİLERİ DE DÂHİL EDEREK İYİ NİYET YOLCULUĞUMUZDA OLABİLDİĞİNCE KAPSAYICI HAREKET ETTİK VE GÖNÜLLÜ MARKA ELÇİLERİ BİRİKTİRDİK. VAKFIN WEB PLATFORMU ÜZERİNDEN DÜZENLİ KATKILAR SAĞLANABİLECEK BİR BAĞIŞ MEKANİZMASINI HAYATA GEÇİRDİK. HER ŞEYDEN ÖNEMLİSİ, 1 YILDAN KISA BİR ZAMANDA SEY VAKFI PROJELERİYLE BİLGİSAYARLARINA VE NİTELİKLİ EĞİTİM ORTAMLARINA KAVUŞAN ÇOCUKLARIN SEVİNCİNİ TÜM TÜRKİYE İLE PAYLAŞTIK.