ORIENTCO GROUP İŞTİRAKİ OLAN UBER DRINK, 2013 YILINDAN GÜNÜMÜZE ENERJİ İÇECEĞİ SEKTÖRÜNDE KULLANICILARA ÖZEL ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA BENZERSİZ VE ENFES LEZZETTE ENERJİ İÇECEKLERİ ÜRETİYOR. YURT DIŞINDA OLDUKÇA TANINAN BİR MARKA OLAN UBER DRINK’İN TÜRKİYE PAZARINDA SEKTÖRÜN ÖNEMLİ OYUNCULARI ARASINDA OLMA YOLCULUĞUNDA SOSYAL MEDYA HESAP YÖNETİMİ VE İÇERİKLERİ BESTIMAGE GROUP KREATİFLERİ TARAFINDAN ÜRETİLİYOR. UBER DRINK’İN EJDERHA ATEŞİYLE ÖZDEŞLEŞEN ENERJİSİ, BESTIMAGE GROUP TARAFINDAN ÜRETİLEN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİNE YANSIYOR. ŞEHRİN, GÜNDÜZÜN VE GECENİN İÇİNDE ENERJİSİYLE MERAK UYANDIRAN UBER ENERGY DRINK, ENERJİK SOSYAL MEDYA İÇERİKLERİYLE HEDEF KİTLESİNİN DİKKATİNİ ÇEKMEYİ BAŞARIYOR. MARKAYA ÖZEL OLARAK HAZIRLANAN STRATEJİ İLE OLUŞTURULAN İÇERİKLERDE UBER DRINK’İN SEKTÖRDE RAKİPLERİNDEN AYRIŞMASI VE MARKA BİLİNİRLİĞİNİN EN İYİ SEVİYEYE TAŞINMASI HEDEFLENİYOR.