BAHÇEŞEHİR KOLEJİ İKLİM VE TABİATTAN DERSLER ÇIKARIYOR

Yeni eğitim-öğretim yılında yüz yüze eğitime geçilmesiyle Bahçeşehir Kolejinin sürdürülebilir adımları hız kazandı. İletişim çalışmalarını uzun yıllardır Bestimage Group’a emanet eden Bahçeşehir Koleji, öğrencilerini yeni dönemde sıra dışı bir eğitim deneyimine çağırdı.

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na yönelik eylem planlarını hayata geçiren Bahçeşehir Koleji, yeni dönemdeki iletişim stratejileriyle sadece bir eğitim kurumu olarak değil, amacı olan bir marka olarak konumlandı. Bu amaçların başındaysa iklim için harekete geçmek geliyordu. Bahçeşehir Koleji, eğitimdeki küresel dönüşümün öncülerinden biri olarak İklim Değişikliği Modülü’nü eğitim müfredatına dâhil etti. Çünkü değişim için en temelden, yani eğitimden başlamak gerekiyordu. Bahçeşehir Koleji, bu projenin akademik boyutunda Bahçeşehir Üniversitesi ile, organizasyon boyutundaysa neslimizin hikâyesini değiştirme amacı güden Yuvam Dünya Derneği ile stratejik iş birliği yaptı.

İletişim kampanyasını Bestimage Group’un kurguladığı İklim Değişikliği Modülü’nde öğrenciler, “Dünyanın Koruyucuları” olarak lanse edildi. Modül kapsamında, #BenimGezegenimBenimGeleceğim mottosuyla yeni nesil ve iklim krizi arasında güçlü bir aidiyet ilişkisi kuruldu. Herkesin geleceği için boyundan büyük hayaller kuran Bahçeşehirli öğrenciler, tüm dünya çocuklarını iklim krizine karşı harekete geçmeye çağırdı. 

Bahçeşehir Koleji, iklim kriziyle mücadelede saha çalışmalarına da boyut kazandırdı. Fosil yakıt tüketimine neden olan motorlu araçlar yerine alternatif ulaşım yöntemlerinin tercih edilmesi çağrısından hareketle Bahçeşehir Koleji, bu misyona temas eden bisiklet kullanımına yönelik farkındalık oluşturdu. Gençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye Bisiklet Federasyonu ve Bahçeşehir Koleji iş birliğinde gerçekleşen Uluslararası Giresun-Piraziz Dağ Bisikleti Turnuvası’nda sporcular, iklim için pedal çevirdi. Turnuvanın etkinlik tasarımını Bestimage Group üstlendi.

Öğrencilerini yeni dönemde “sıra dışına” çıkaran Bahçeşehir Koleji, Ata Tohum Projesi’nde ise insanlığın kadim mirası ve yapay zekâ destekli akıllı tarım uygulamalarıyla geleceğe umut ekiyor. Öğrenciler, Hayvancılık 4.0 gibi uygulamalarla gerçek yaşamın içinden problemlere çözüm üretiyor. Türkiye genelindeki her Bahçeşehir Koleji kampüsü, en az bir hayvanı sahiplenerek küçük dostlarımız için yaşam alanları yaratıyor. Markanın pazarlama kampanyalarından sosyal sorumluluk ve özel gün çalışmalarına kadar tüm iletişim aksiyonları, Bestimage Group tasarım mimarisi imzası taşıyor.